0457-WALKING-MAN.jpg

TÄNÄÄN oli entisellä työpaikalla erään työkaverin viimeinen työpäivä, ja mä lupasin joskus taannoin että tulen sitten käymään. Niinpä puolenpäivän jälkeen lähdin kohti entistä työpaikkaa ja tuntia myöhemmin olin perillä. En mä ehtinyt siinä kauaa haahuilla kun hän saapui ja vaihdeltiin kuulumiset. Samassa siihen ilmestyi toinenkin myös jo poislähtenyt työntekijä, oli nähnyt kun kävelin asuintalonsa ohi ja arvasi minnepäin olin menossa. Tuli sitten sinne moikkaamaan.

KIERRELTIIN katselemassa kuinka paljon talo oli muuttunut poislähtömme jälkeen ja olihan siellä taas tapahtunut muutoksia. Tunti hurahti siellä nopeasti ja sitten oli aika heittää hyvästit taas vähäksi aikaa. Lähdin tallustelemaan takaisin kotia kohti.

OLISINHAN mä voinut tänään mennä sinne kukkapenkille iltapäivällä, mutta oli sen verran paljon tekemistä koneella että päätin suosiolla jättää kaikki huomiselle. Huomenna on koko päivä aikaa, ja jos aamuaurinko herättää niin pitää katsoa josko jo silloin lähden sinne puuhastelemaan. Vielä on mullan levitystä, idätettyjen kukkien istutus, kielojen siirto ja istutus, nurmikon paikkuuta ... Eli ihan kivasti kaikenlaista. Sunnuntain ajattelin pitää lepopäivänä, ellei sitten puolison kanssa käydä kahvilla.

TÄNÄ iltana pitkästä aikaa Netflixiä ja jokunen jakso Titansia. Taitaa olla menossa puolivälissä eli huomisillaksikin voisi jäädä jotain. ■