sinitaivas2.jpg

KYLLÄPÄ oli eilisaamuna mukava herätä kun taivas oli kirkkaansininen, aurinko paistoi ja lämpömittarissa melkein +8 astetta. Oli kaivettava aurinkolasit esille ja mukaan kun lähdin töihin kävelemään.Siinä kävellessä mietin että päivä olisi ollut omiaan sen rinteen syyskuntoon laittamiselle, mutta kun ei niin ei. Illalla kotiin lähtiessä olikin sitten jo taas kunnolla pimeää mutta edelleen lämmintä. Sen verran innoissani olin päivällä töihin lähtiessä etten muistanut ottaa heijastinta, mutta heti kotiin tultua laitoin kietaisuheijastimen odottamaan aamua  lipaston päälle.

TÖISSÄ esimies kävi sanomassa että lomapäiviäkin voisin pitää, on sen verran kuulemma kertynyt että alkaisi olla aiheellista olla välillä lomalla. Joulun aikaan kun en kuulemma lomalla saa olla - enkä kyllä haluakaan yhtään sen pidempää joulua kuin ne kolme pakollista päivää. Joulu ei oo mun juttu.

SOVITTIIN sitten että pidä marraskuussa joka viikko lomapäivän, nin että saldo edes vähän pienenee. Esimies saa itse päättää laittaako viikolle vai viikonlopun jatkeeksi ne lomapäivät, mulle käy koska tahansa. Ehdinpähän sitten hakea ne aitaelementit ja laittaa ne lopultakin maahan marraskuun aikana. Ei maa siihen mennessä vielä niin ehdi jäätyä.

ILLALLA kun oli mahdollisuus niin Netflixistä pari jaksoa sarjasta jota olen katsonut. Taitaa olla että ei jäänyt kuin yksi jakso enää katsomatta, joten sitten taas joku uusi sarja seurantaan.

TÄNÄ aamuna olikin taivas harmaa, sumuinen ja vettä tiputteli. Ei silti niin paljoa ettenkö kohta voi lähteä kävelemään työpaikkaa kohti. Ja nyt lähtee heijastinkin mukaan iltaa varten niin olen hieman näkyvämpi. 

TÄNÄ iltana ei voikaan kukkua yömyöhään kun huomisaamuna on pakollinen meno jo ennen aamuyhdeksää, ja sieltä pitää tulla takaisin kotiin ennenkuin lähden iltapäivällä iltavuoroon. Voinhan mä ottaa vaikka tunnin torkut vielä kotiin tultuani. ■