paasi1.jpg

TÄNÄ aamuna meni bussilla töihin, sillä nämä iltavuorosta aamuun siirtymät ovat aina hankalia kun ei tahdo kunnolla rauhoittua kun jo pitäisi mennä nukkumaan. Hauskaa aamussa oli että bussia ajeli tuttu asiakkaanakin käyvä kuljettaja joka tokaisi "Nyt mä kyllä vien sut töihin!". Oli viiikolla törmätessämme että olen aloittanut työmatkakävelyn, joten siksi hän osasi tokaista noin.

PÄIVÄ meni melkoisen nopeasti kun tekemistä riitti. Ja koska aamulla laistoin kävelystä, oli iltapäivällä vuorssa kävely kotiin. Ja oli kyllä melkoisen lämmin kävellä, varmaan +15 astetta. Huomenna vaihtuu takki ohuempaan ja lenkkarit sandaaleihin, niin ei tule niin kuuma kävellessä. 

TAI en mä huomenna paljoakaan kävele sillä lähden aamupäivällä puolison luo. Sinne kun on matkaa melkein 10 kilometriä ja mulla on sen verran paljon mukaan otettavaa että turvaudun busseihin tällä kertaa. Pääsiäisemme jää hieman tyngäksi, kun hän menee töihin jo sunnuntai-iltana. Mä olen ajatellut että lähtisin joskus iltapäivällä kävelemään kotia kohti, niin että se kävely ei nyt pääsiäisenäkään unohtuisi. Grillikausi kuulemma avataan perjantaina tai lauantaina.

EIKÄ mun tarvitse jouten olla maanantainakaan. Sähköpostissa on aineistot kolmeen eri mainokseen/kutsuun, joista kiireisin pitää saada painoon jo tiistaina. Toiset kaksi eivät ole niin kiireisiä. Sähköpostiin tuli myös korjaukset viikonloppuna taittamaani kirjaan, eli sekin pitäisi maanantaina tai tiistaina ottaa työn alle. Ja vielä kun tänään neljän jälkeen käväisi ikuisuuseepoksen toimittaja tuomassa uusia korjauksia (huomattavan ohut paperipino tällä kertaa) niin kyllä siinä puuhastelua riittää pääsiäisvapaille ja viikkovapaallekin.

TÄLLE illalle vielä – mitäs muutakaan – Gothamia. Puoliso kun soittaa vielä ennen keskiyötä kotiinpäästyään niin voidaan sopia huomisen aikatauluista. ■