rainy.jpg

KELIEN puolesta nimittäin. Keskiviikkona pääsin kävellen kotiin, eilen kumpaankin suuntaan kävellen ja tänään piti taas turvautua bussikyytiin kun oli sen verran vettä ilmassa. Huomiselle on luvattu poutaa aamuksi ja iltapäiväksi eli on mahdollisuus päästä kävellen työmatkat. Huomisillaksi onkin sitten taas reilummin sadetta ennusteen mukaan, mutta enpähän mä huomisiltana paljon muuta tee kuin pesen pyykkiä ja katson telkkua. Huomisaamuna pitää nimittäin olla ensimmäisenä työpaikalla, kun on taas sellainen aamu että toimin avainten herrana eli päästän muut sitten sisään kun tulevat.

TÖISSÄ on mennyt ihan mukavasti, jopa Katkera Kaarina on ollut ihan ihmisiksi. Jokunen asiakaskin on on ihan tullut kehumaan kuinka olen aina niin positiivinen kun olen töissä. Kyllä mä ihan jo joskus työelämäni alkumetreillä sain evästyksen että vaikka kuinka v*tuttaisi niin sitä ei näytetä asiakkaille. Eikä mulla kyllä olekaan mitään pahempia päiviä töissä ollut, itse asiassa ihan mukava sinne on aamuisin tai iltapäivisin mennä.

PIHASSA olen odottanut tulppaanien puhkeamista kukkaan, mutta kun on ollut niin kylmää ja ne kukkivat tuossa nyt ensimmäisen kerran niin saattaa kestää ennenkuin aukeavat. Isot nuput niissä on, ja nyt kun saavat vettä ja (toivottavasti) lähipäivinä lämpöä niin eiköhän ne aukea. Liljoissakin on jo suuret alut, ja vanhaan penkkiinkin niitä vielä nousee. Sinne jäi sellaisia kynnenkokoisia sipuleita jotka nyt versovat. Kunhan kelit sallivat ja mulla on päivä aikaa niin siirrän ne toisten liljojen joukkoon ja istutan pari pahvilaatikollista pääsiäisnarsisseja jotka odottavat kellarissa.

TÄNÄ iltana muutama jakso jo aiemmin seuraamaani sarjaa ja sitten peiton alle kun on aikaisempi herätys. ■