vd.jpg

PAKKANEN nimittäin. Eilen oli sellaiset reilut viisi astetta pakkasen puolella, tänä aamuna hiukan yli 4 miinusastetta eikä se päivälläkään mihinkään muuttunut. Lunta oli tullut viime yönä useampi sentti. Nyt illalla pakkanen lähti taas kirimään ja mittari näyttää jo melkein -16 astetta. Mitähän aamulla? Ja ennusteen mukaan mentäisiin ensi viikon puoliväliin -15 ... -20 lukemissa.

TÄNÄÄN oli vielä kokous töiden jälkeen. Onneksi siitä selvittiin tunnissa. Ja ennen sinne menoa ehdin käväistä kirjastossa ja kaupassa, niin pääsin kokouksesta suoraan lähtemään kotiin. Töissä kuulin sen verran että ensi viikolla olisi joku palaveri jossa joko tehdään yhteenveto siitä mitä mä olen tehnyt ja saanut aikaiseksi ja samalla sanotaan hyvästit tai sitten kysellään halukkuutta jatkaa vieläkin. Sen tarkempaa tietoa ei vielä herunut.

SÄHKÖPOSTIIN tuli viesti että ikuisuuseepksen toimittaja toimittaa huomenna uusia korjauksia, tulee heti kun olen töistä ehtinyt kotiin. Siihen en ehdi kajota kuin ensi viikon loppupuolella kun on pari muuta hommaa tehtävänä ensin. Tuossa illalla tekaisin pari käyntikorttia kun niihin ei tarvinnut muuta kuin vaihtaa katuosoite. Eipähän tarvitse niitä miettiä.

NYT mä olen vähän kiikunkaakun: katsoisiko jotain sarjaa tai elokuvan, vai menisikö ajoissa nukkumaan kun huomenna on taas aikainen herätys. Tosin se ei onneksi ole yhtä vaikea kuin tänään oli (iltavuorosta aamuvuoroon). Voi tätä valinnan vaikeutta! ■