shorts.jpg

PARI päivää on voinut mennä shortseissa töihin kun kelit ovat olleet sen verran lämpimät. Takki on illoinkin ollut liikaa, huppari on riittänyt. 

MUTTA ei tänään. Viikon viimeiseen iltavuoroon lähtiessä pitää laittaa pidemmät housut ja varmaan takkikin niskaan. Ulkona on nimittäin alle +5 astetta ja sataa vettä ihan kiitettävästi. Ja sen verran paljon että bussi saa kuljettaa tänään töihin. Huomisen ennustetta en ole vielä vilkaissut, mutta kelistä riippumatta osa matkasta pitää taittaa jalan.

TÄNÄÄN on toinen hääpäivämme, mutta ei päästä kahville kun olen iltavuorossa. Mä olen sunnuntain vapaalla mutta puoliso taas töissä, joten päätettiin siirtää kahvilla käynti maanantaille, kun mä olen aamussa ja puolisolla vapaapäivä. Kävelen sitten töistä keskustaan ja käydään jossakin (hää)kahveilla. 

TOIVOTTAVASTI tänään ei ole tavanomainen perjantai-ilta eli asiakkaita olisi sulkemisaikaan asti ruuhkaksi asti. Pari edellistä iltaa onkin ollut rauhallisia ja ollaan saatu ovet kiinni ihan oikeaan aikaan. Kunhan tässä jokunen tunti kassaa paukutetaan niin eiköhän tuo selviä. ■