vuo.jpg

Eilen ei tapahtunut eikä tullut tehtyä mitään erityistä. Konttiin en kuitenkaan lähtenyt kun taivas avasi ikkunansa ja vettä tuli ihan kunnolla juuri silloin kun olin aikeissa lähteä. No kun kiirettä sinne ei ole, niin siirsin sitä.

Tänään tuli puhelu, että voisinko lisätä Pinterestiin kuvat jotka mulla kiintolevyllä erään työn tiimoilta (ja korvausta vastaan). Sopihan se mulle kun mitään kiireduunia ollut meneillään. Tosin aluksi oli vastoinkäymisiä, kun hän ei enää muistanutkaan salasanaansa, joten kävin aluksi Pinterestissä ilmoittamassa että "olen unohtanut salasanani". Kun salasana oli vaihdettu, pääsin sisälle. Kuvia oli toistasataa jotka hän halusi sinne lisättävän. Jonkin aikaa siinä meni kun latasi kuvan ja laittoi selitystekstin. Mutta sielläpä ovat nyt kaikki mitä mulla oli (samat kuvat ovat itseasiassa hänen nettisivuillaankin, olisinhan mä saanut ne sieltäkin ladattua mutta ei se sen nopeampaa olisi ollut). Pitää varmaan sinne nettisivuille laittaa linkki Pinterestiin kunhan viitsin.


Kyllästymiseen asti on jo saanut lukea Pokemon Go -uutisia. Toivottavasti tuo villitys menee ohi yhtä nopeasti kuin on alkanutkin. En edes ymmärrä, mitä mieltä koko touhussa on?


Huomenna hakemaan verhot kangasliikkeestä, Konttiin muutama turha kirja, samalla voin katsastaa räsymatot ja pari halogeenivaloakin pitäisi muistaa ostaa. Verhot ja halogeenit voisin noutaa jo päivällä, ja sitten iltapäivän puolella tehdä visiitin Konttiin. Eilen törmäsin illalla yhteen tuttavaan, joka on puoleksi vuodeksi "pestattu" sinne töihin. Mitään suuria kehuja ei paikasta kuulunut, mutta sanoi kestävänsä sen puoli vuotta, vaikka meininki siellä välillä kuuluu olevankin mitä on.

Maanantaina aloitetaan sen toisen julkaisun vääntö, tuli viestiä Facebookissa. Ei siinä mitään, valmiina ollaan. ■