leppis.jpg

Viikonlopun rentoutusloma on onnellisesti ohi. Mukava se oli paria aamua saapua (melkein) valmiiseen pöytään ja illan puolella nauttia höyrysaunasta ja poreista. Tulihan tuolla istuttua höyrysaunassa useamman kerran ja poreissa viivyttyä. Päivällä käppäilin kylän raitilla paikkoja katselemassa. Onneksi tarkeni kun pakkanen pysytteli tuolla viiden asteen tienoilla. Alkuillasta oli sitten mukava käydä saunassa pidemmän kaavan mukaan. Tänään illalla kotonakin tuntui vielä niin rennolta koko keho. Kyllä tämän jälkeen jaksaa taas jonkun aikaa puurtaa :)

Sähköpostiin oli tullut kirjoittajalta tekstejä ja korjausehdotuksia. Pitäisi sopia tapaaminen hänen kanssaan niin voitaisiin katsoa tarkemmin kirjaa läpi. Pitää huomenna miettiä saisiko sen tapaamisen sovittua jo tälle viikolle, tosin ainoa mahdollinen päivä on perjantai (ellei sitten viikonloppuna). Viikolla on kokouksia joten en halua sopia mitään liian tiukkaa aikataulua kirjoittajan kanssa. Parempi että saadaan rauhassa katsoa jutut läpi.

visit.jpg

Katsoin sitten illan päätteksi leffan The Visit. En mä edes koko leffaa muistanut, mutta FB:ssa eräs kaveri mainitsi katsovansa leffan illalla. Olin mä trailerin nähnyt mutta syystä tai toisesta unohdin sen sitten kokonaan. Nyt on pakko sanoa, että tämä leffa ei oikein ollut mun makuun. Mä varmaan odotin toisenlaista tarinaa. Onhan mulla mahdollisuus katsoa se uudelleen, jos se sitten tekisi vaikutuksen. Epäilen kyllä suuresti. Ja pettynyt olisin jos tämän olisin teatterissa käynyt katsomassa, olisi kyllä tuntunut siltä että rahat menivät hukkaan. Ikävä kyllä.