SDC11577.jpg

 

Edellisyö ja eilinen päivä kuluvatkin sateen syleilyssä. Eipähän ei tehnyt mieli ulos lähteä muuta kuin ne muutamat kerrat kun pakko oli. Ei tuo päivä vielä tänäänkään niin aurinkoinen ollut, mutta vettä ei onneksi enää satanut. Sääennuste lupaili parempaa keliä huomisesta alkaen, joten josko huomenna ehtisi/saisi kukkasipulit multaan, niin olisi sekin murhe pois mietinnästä.

Päivällä tuli kysely olisiko mulla tallessa vuoden 2013 töitä, kun oli onnistunut jotakin sotkemaan toisessa päässä. No onhan ne mulla tuolla arkistolevyllä, mutta neuvoin ensin menemään arkistoon etsimään niitä, sillä mä olen toimittanut firman arkistoon jokaisesta työstä kaiken aineiston. Ja ehtihän sitä sinne 14 vuoden aikana melkoisesti kertyä. Itsellä edellisen koneen kiintolevyn paukahdettua osa aineistosta hävisi, mutta löytyy ne arkistosta jos niitä jostakin ihmeen kumman syystä vielä tarvitsisi. Todennäköisesti ei tarvita. (Kädet ristiin).

Lomallelähtö on nyt sitten lauantaiaamuna, että porukat ehtii toipua perjantain työvuorosta. En mä minnekään ulkomaille ole lähdössä, sillä tämä on ihan väärä vuodenaika siihen, kun Suomessa syksy ja ruska tekevät tuloaan. Hämeen Härkätie ja korpimetsät kutsuvat ainakin viikoksi, saa nähdä kauanko siellä viihdytään. Ohjelmassa olisi puuntekoa, paikkojen kunnostusta, puusaunaa ja muuta mukavaa maalaiselämään kuuluvaa. Sopii mulle oikein hyvin: mä en osaa löhöillä viikkotolkulla (tai parinkin päivän löhöily alkaa jo ahdistaa). Ja tuomiseksi saan 10 litraa puolukoita talven varalle. Tosin tuo määrä ei koko talveksi riitä. Meikku kun napostelee niitä telkkua katsellessa.

Sähköpostiin tuli päivällä viesti että minut oli valittu tuotetestaajaksi. Ensimmäinen lähetys tulee ensi tai seuraavalla viikolla. Testitulokset pitää sitten raportoida sivustolle lokakuun puolivälissä. Mikäs siinä, mukavaa hommaahan se on. Onhan meikku muutenkin useammassa kuin yhdessä paneelissa mukana.■